ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع

ساخت وبلاگ

بهترین قالب برای ثبت شرکت

گفته می شود که بهترین قالب برای ثبت شرکت، ثبت شرکت سهامی خاص است. در واقع بیشتر افرادی که در ایران اقدام به ثبت شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. شاید به این دلیل باشد که ساختار این شرکت از قوانین و مقررات مشخصی پیروی می کند. یا اینکه به این دلیل باشد که شرکت سهامی خاص با سه نفر قابل ثبت است.

برای ثبت شرکت سهامی خاص تنها به 100 هزار تومان سرمایه نیاز است. 35000 تومان از این سرمایه را باید در ابتدا برای ثبت شرکت در حسابی به نام شرکت واریز کرد و مابقی سرمایه را الزامی نیست در همان ابتدا در حساب شرکت تادیه کرد. سرمایه ها در شرکت سهامی خاص به سهام تبدیل می شود و هر یک از شرکا این اطمینان را در شرکت سهامی خاص دارد که تنها به اندازه سهام خود در شرکت مسئولیت بر عهده دارد. دو نفر بازرس یعنی یکی بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل هم بر امور اجرایی شرکت نظارت دارند. این موارد باعث شده تا اطمینان زیادی نسبت به مسئولیت کم و نظارت زیاد بر روی شرکت سهامی به وجود بیاید و به همین دلیل ثبت شرکت سهامی خاص در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اما سایر قالب های ثبت شرکت نیز در جای خود در ایران اهمیت زیادی دارند. مثلا اگر دو نفر متخصص به منظور انجام اموری تجاری و با هدف مشترک بخواهند شخصیت حقوقی داشته باشند و تنها به اندازه سرمایه خود در شرکت مسئولیت به عهده داشته باشند، ثبت شرکت با مسئولیت محدود شاید بهترین انتخاب باشد.

یا در مواقعی که ثبت شرکت برای انجام امور تجاری باشد که به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد، مانند ثبت شرکت استخراج معدن، یا ثبت شرکت ذوب آهن، شرکت بانکی و یا مالی و اعتباری و غیره، بدون تردید ثبت شرکت سهامی عام بهترین گزینه است. در این نوع شرکت نیز سهامدارن تنها به اندازه سرمایه خود در شرکت مسئولیت بر گردن دارند و بیش از 51 درصد از سرمایه شرکت را مردم یا سهامداران عام تامین می کنند. در هر زمان نیز می توان با سهام فروشی در بورس و یا در بانک ها به هر میزان که نیاز باشد سرمایه شرکت را افزایش داد.

ثبت شرکت تعاونی نیز برای اهداف مشخص و عمدتا با هدف تامین زیر ساخت ها و یا نیازهای یک منطقه خاص مانند مناطق روستایی و یا یک جامعه خاص مانند روستاییان و یا کارگران یک کارخانه یا یک منطقه می تواند گزینه فوق العاده ای باشد. شرکت های تعاونی مورد حمایت اداره تعاون و دولت نیز هستند.

افرادی که اعتبار زیادی دارند و مشتریان آنها را با نام و آوازه خودشان می شناسند و می خواهند مشتریان خود را حفظ کنند و تمامی مسئولیت و اختیارات شرکت را خود بر عهده داشته باشند هم می توانند شرکت تضامنی را ثبت کنند. ثبت شرکت تضامنی با قید نام شرکا در عنوان شرکت بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود تا مشتریان خود را از دست ندهند. البته در این شرکت ها شریک تضامنی باید همه مسئولیت شرکت را عهده دار باشد اما می توان با ثبت شرکت نسبی با همین مشخصات تنها به اندازه سرمایه خود در شرکت مسئولیت شرکت را پذیرفت.

نهایتا اینکه اگر فرد شناخته شده و معتبری در نزد مشتریان هستید ولی سرمایه لازم را برای ثبت شرکت ندارید می توانید با مشارکت با شرکا با مسئولیت محدود اقدام به ثبت شرکت مختلط غیر سهامی و یا با مشارکت با شرکا سهامی اقدام به ثبت شرکت مختلط سهامی بکنید و سرمایه مورد نیاز برای تجارت را به دست بیاورید.

آنچه که مسلم است همه شرکت های ذکر شده در قانون تجارت ایران معتبر هستند و هر یک برای موضوعاتی خاص مناسبند. بنابراین بهتر است قبل از ثبت شرکت با تماس با مشاوران مجموعه ثبت نوبل بهترین قالب برای ثبت شرکت را انتخاب کنید.

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:47

مزایای اخذ کارت بازرگانی

بر اساس قانون صادرات و واردات، پرداختن به این امر به صورت تجاری نیازمند داشتن کارت بازرگانی است که  باید مورد تایید وزارت بازرگانی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن‌ ایران قرار گیرد. در این راهنما قصد داریم مطالبی را درباره اخذ کارت بازرگانی و مزایای داشتن آن عنوان کنیم. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص اخذ کارت بازرگانی می توانید با مشاوران ما در ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید.  مشاوران ما در ثبت نوبل به شما کمک خواهند کرد تا اطلاعات جامع و کاملی در خصوص کارت بازرگانی کسب کنید.

انواع مختلف کارت بازرگانی

 کارت‌های بازرگانی در دو نوع حقوقی و حقیقی هستند که صدور آن به قرار زیر است:

  1. در صورتی که شما به عنوان یک شخص و به تنهایی و فارغ از شرکت و یا موسسه ای درخواست اخذ کارت بازرگانی را دهید در این صورت شما کارت بازرگانی حقیقی را دریافت خواهید کرد.
  2. در غیر این صورت اگر برای یک مؤسسه و یا شرکت تجاری درخواست اخذ کارت بازرگانی می دهید، در این صورت کارت بازرگانی حقوقی به شما اعطا خواهد شد.

اگر چه دو نوع  مختلف کارت بازرگانی ظاهرا تفاوت زیادی با هم ندارند، اما باید بدانید که کارت بازرگانی حقوقی در زمینه تجارت جهانی و صادرات و واردات کالاهای خاص اعتبار بیشتری دارد و امتیازات بیشتری در عرصه تجارت بین المللی برای دارندگان خود به ارمغان می آورد.

چه کسانی می توانند کارت بازرگانی دریافت کنند؟

هر شخصی که خواهان دریافت کارت بازرگانی باشد و درخواست اخذ ان را بدهد می تواند این کارت را دریافت کند و هیچ گونه محدودیتی در دریافت ان وجود ندارد و این کارت برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی که خواهان اخذ آن باشند صادر خواهد شد. اما بسته به نوع درخواست، کارت بازرگانی برای افراد حقیقی و شرکت ها و موسسات(حقوقی) صادر خواهد شد.

کارت بازرگانی به چه منظور و برای انجام چه نوع فعالیت‌ هایی صادر می‌شود؟

پس از درخواست کارت بازرگانی و پرداخت هزینه آن می توانید کارت بازرگانی خود را دریافت کنید و برای فعالیت های زیر از آن استفاده کنید:

امور تجاری: با استفاده از کارت بازرگانی خود می توانید در زمینه امور تجاری، واردات و صادرات،  ترخیص کالا و ثبت سفارش فعالیت کنید.

امور خدماتی: در صورتی که شما دارای مجوز انجام امور و  فعالیت‌های خدماتی باشید در این صورت با دریافت کارت بازرگانی خدماتی می‌توانید در زمینه امور خدماتی خود به فعالیت بپردازد.

فعالیت های خاص و موردی: در صورتی که شما متقاضی انجام فعالیت تجاری فقط برای یکبار باشید در این صورت می توانید کارت موردی را دریافت کنید.

فعالیتهای صنعتی و یا تولیدی: در صورتی که شما دارای مجوز رسمی سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی هستید در این صورت از این کارت می‌توانید برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز تولیدی خود استفاده کنید.

مزایای کارت بازرگانی چیست ؟

اما هدف از دریافت کارت بازرگانی چیست؟ و افراد به منظور بهره وری از چه مزایایی خواستار اخذ این کارت هستند؟ در ادامه به برخی از مزایای دریافت کارت بازرگانی  اشاره خواهیم کرد.

  1. انجام واردات و صادرات از منطقه آزاد تجاری

شما با داشتن کارت بازرگانی می توانید به انجام واردات و صادرات از منطقه آزاد تجاری بپردازید اما باید بدانید که تنها با داشتن کارت بازرگانی، شما معاف از پرداخت مالیات نخواهید شد بلکه بدین منظور شما باید مجوزهای دیگری را برای فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد کسب کنید. اما اخذ کارت بازرگانی قدم اول و پیش نیاز انجام واردات و صادرات از منطقه آزاد است. همچنین شما با داشتن کارت بازرگانی می توانید عضو اتاق بازرگانی شوید. بر اساس آیین نامه عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران  شما باید برای عضویت، کارت بازرگانی اعم از حقوقی یا حقیقی داشته باشید.

 

  1. ثبت برند تجاری  شما با حروف لاتین

ثبت برند تجاری به حروف لاتین مستلزم داشتن شرایطی است. اما مهم‌ترین این شروط داشتن کارت بازرگانی است. بدون اخذ کارت بازرگانی شما نمی توانید برند خود را به لاتین ثبت کنید.

 

  1. ثبت سفارش و ترخیص کالا

به منظور طی کردن مراحل ثبت سفارش و ترخیص کالا، یعنی از زمانی که شما درخواست خرید کالا را می دهید تا زمان انجام کارهای مرتبط با پرداخت هزینه و ترخیص کالا ، شما نیاز به داشتن کارت بازرگانی دارید.

  1. شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی

مشخصا یکی از مهترین مواردی که شما را به سمت ثبت شرکت و ثبت برند تجاری می برد حضور در نمایشگاههای داخلی و نمایشگاههای بین المللی است تا از این طریق بتوانید شرکت و برند و محصولات خود را به همه معرفی کنید در این صورت داشتن کارت بازرگانی به شما در حضور در این نمایشگاهها کمک خواهد کرد و این امر را برای شما تسهیل خواهد کرد.

  1. اخذ ویزای کاری

اگر شما به شرکت در جلسات کاری و کنفرانس های خارج از کشور نیاز دارید اخذ کارت بازرگانی می تواند این امر را برای شما تسهیل کند. و از این طریق راحتتر می توانید ویزای کاری خود را دریافت کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، همچنین در صورت نیاز به مشاوره در خصوص اخذ کارت بازرگانی می توانید با مشاوران ما در ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید.

 

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:28

نحوه اخذ کارت بازرگانی

در واقع کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخصی حقیقی باشد و یا شخص حقوقی باشد توانایی این را دارد که به تجارت در زمینه واردات و صادرات کالا بپردازد. تجارت شخص با استفاده از کارت بازرگانی می تواند در زمینه های ثبت سفارش ، ترخیص کالا ، واردات از مناطق آزاد و صادرات کالاهای مجاز باشد.

بسیاری از افراد متقاضی دریافت کارت بازرگانی و علاقه مند به فعالیت در حوزه بازرگانی، برای اخذ کارت بازرگانی خود از طریق وزارت بازرگانی اقدام می‌کنند.  اما باید بدانید که اگر نحوه صحیح استفاده از  این کارت را ندانید، با وجود تمام مزیت ها و فوایدی که این کارت می تواند برای شما داشته باشد می تواند برای شما دردسرساز هم باشد.

به عنوان مثال شاید در خبرها شنیده باشید که افرادی با اجاره دادن کارت های بازرگانی خود به قاچاقیان کالا دچار مشکل شده اند و یا برخی از صادرکنندگان برای فرار از برخی قوانین، از کارت بازرگانی افراد دیگر که اکثرا افراد روستایی بودند اقدام به واردات کالا کرده اند. بنابراین بسیار ضروری است که قبل از اخذ کارت بازرگانی اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشید. مشاوران و وکلای ما در ثبت نوبل شما را در زمینه اخذ کارت بازرگانی راهنمایی خواهند کرد.

شرایط لازم برای صدور کارت بازرگانی

الف) شرایط لازم برای اخذ کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی ایرانی

  • داشتن حد اقل 21 سال تمام.
  • کارت پایان خدمت نظام  و یا معافیت از خدمت برای آقایان.
  • داشتن حداقل سه سال سابقه کار در زمینه فعالیت های تجاری / تولیدی مورد نظر که توسط دونفر از دارندگان کارت بازرگانی تایید شود .
  • و یا داشتن مجوز تولید که توسط یکی از وزارتخانه ها صادر شده است.
  • داشتن دفتر کار و یا محل کار مناسب چه به صورت شخصی و چه به صورت استیجاری و ارایه مدرک مناسب در این خصوص.
  • داشتن دفاتر قانونی با ارائه اظهار نامه های ثبتی.
  • داشتن حساب جاری دارای اعتبار در یکی از بانک‌های کشور.

ب)شرایط لازم برای  اشخاص حقیقی غیرایرانی برای اخذ کارت بازرگانی

در مورد اشخاص غیر ایرانی نیز تمام مدارک و شرایط بالا جهت اخذ کارت بازرگانی مورد نیاز است به استثنای کارت پایان خدمت یا معاف از خدمت سربازی. به علاوه مدارک بالا داشتن جواز کار و ویزای اقامت معتبر

برای اشخاص حقیقی غیر ایرانی جهت اخذ کارت بازرگانی مورد نیاز است.

جهت اخذ کارت بازرگانی خود در کمترین زمان ممکن و همچنین جهت اخذ مشاوره در این خصوص با مشاوران و وکلای ما در ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید.

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:58

اخذ کارت بازرگانی

كارت بازرگاني ،مجوزي است كه به اشخاص حقيقي و حقوقي دارنده آن بر اساس ماده 2 قانون صادرات و واردات تصویب شده در تاریخ 1372/04/02 مجلس شوراي اسلامي این امکان را می دهد که به امر تجارت خارجی بپردازند . در حال حاضرمدت اعتبار كارت بازرگاني از تاريخی که صادر می شود به مدت يكسال است. برای تمديد مجدد كارت بازرگاني باید مدارك مورد نیاز را تهیه کنید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت و در صورت نیاز مجدد به تمدید آن همین مراحل و به همین ترتیب انجام می پذیرد. برای اخذ کارت بازرگانی خود و همچنین اخذ مشاوره رایگان می توانید با وکلا و مشاوران ما در ثبت نوبل تماس بگیرید.

شرایط لازم  برای صدور کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی ایرانی

  • اصل برگه اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد با امضای متقاضی کارت بازرگانی.
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری که از تاریخ صدور آن بیشتر  از 6 ماه نگذشته باشد.
  • اصل مفاصاحساب مالیاتی مبنی بر بلا مانع بودن صدور کارت بازرگانی.
  • اصل  و کپی کارت ملی از پشت و روی آن.
  • سه قطعه عکس 4*6 ،که جدیدا گرفته شده باشد و به صورت تمام رخ باشد.
  • اصل و کپی مدرک تحصیلی مورد تایید که حداقل مدرک مورد نیاز دیپلم است.
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان و چند نسخه کپی ازپشت  و روی آن.
  • متقاضی باید حداقل 23 سال سن داشته باشد.
  • اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری شخص متقاضی و حسن اعتبار بانکی که دارای امضای رئیس شعبه باشد.
  • برای مکان و دفتر کار ارائه یکی از مدارک زیر مورد نیاز است:

1-اصل سند و یک نسخه کپی از سند مالکیت شش دانگ به نام متقاضی کارت بازرگانی ، مربوط به آدرس دفتر کار متقاضی(آدرسی که متقاضی برای اظهارنامه ذکر کرده است)

2-اصل اجاره نامه و کپی از آن به نام متقاضی، که به عنوان محل کار آن را در نظر گرفته است.(آدرس اظهارنامه)

  • ارائه ی مدرک معتبر برای تولیدی که از یکی از وازارتخانه های تولیدی اخذ شده است.
  • ارائه کد اقتصادی جدید و یا تاییدیه ی پیش ثبت نام

 

به موارد زیر دقت فرمایید:

* کارمندان تمام وقت در ادارات دولتی امکان دریافت کارت بازرگانی را ندارند .

*شخص متقاضی بیشتر از یک کارت بازرگانی نمی تواند دریافت کند( کارت بازرگانی حقیقی یا حقوقی).

*برای هر آدرس و یا ملک امکان صدور یک کارت بازرگانی وجود دارد.

*آدرس های ثبت شده در مفاصا حساب دارائی ،اظهارنامه ی ثبتی و سند مالکیت یا اجاره نامه باید یکی باشند.

*شخص متقاضی  دریافت کارت بازرگانی باید در کلیه ی مراحل اخذ کارت بازرگانی و تحویل کارت بازرگانی شخصا حضور داشته باشد.

در صورت نیاز به اخذ کارت بازرگانی و یا داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با وکلا و مشاوران ما در ثبت نوبل تماس حاصصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن کارت بازرگانی خود را دریافت کنید.

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:23

اهمیت و ضرورت ثبت شرکت:

دایر کردن شرکت نیازمند اصول و قوانینی است که درصورت رعایت نکردن آنها منجر به ثبت و تشکیل نشدن شرکت خواهد شد.

در این خصوص ماده یک  قانونی تجارت میگوید : «ثبت کردن تمامی شرکت ها ضروری و واجب است و حتما باید تابع قوانین و مقررات ثبت شرکت باشد. »ماده ی 2 قانون ثبت شرکت ها نیز ،ثبت شرکت های تجاری را ضروری تلقی کرده و برای مدیران شرکتی که به ثبت نرسیده باشد،جزای نقدی معین نموده است.

بنابراین،هر شرکت تجارتی زمانی وجاهت قانونی دارد واز نظر قانون به رسمیت شناخته میشود که حتما به ثبت رسیده باشد. ثبت شرکت ها نه تنها برای شناسایی یک شرکت و معرفی آن است و بلکه از نظر قانون برای کسب وجود قانونی پیدا خواهد کرد. ثبت شرکت آنقدر اهمیت داردکه اگر شرکتی ثبت نشده باشد اعتبار قانونی نخواهد داشت.

علاوه بر مطالب ذکر شده ،ضروری بودن ثبت شرکت ها این فرصت را برای دولت فراهم میکند تا نظارت بیشتر وتحقیقات دقیق تر وجامع تری نسبت به شرکت های در حال تاسیس داشته باشند تا بتوانند رسیدگی های باکیفیت تری ارایه داده و از تشکیل شرکت هایی که  مفاد های قانونی قید شده را رعایت نکرده اند ،جلوگیری بعمل آورند.

زمانیکه شرکت با رعایت کلیه قوانین ثبت شرکت ها ،ثبت شده باشد؛آنگاه میتوان آن را مانند یک شخص قانونی که دارای وظایفی است معرفی کرد و از وظایف منعقد شده برای آن میتوان به نتایج ذیل دست پیدا کرد:

_هر گاه شرکت به ثبت برسد،قراردادهای ثبت شده  بین شرکا رسمی بوده و بعد ها هیچ یک نمی توانند مانند اسناد غیر رسمی از وجود شرکت نامه و اساسنامه  و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد اظهار بی اطلاعی نموده و یا به ایراداتی که درباره ی اسناد غیر رسمی ممکن است وارد نمود استناد نمایند.

_شرکت می تواند آغاز آثار و اعمال و بسترخوبی برای  معاملات و روابط مالی و اقتصادی بشود.

_در موقع انحلال یا ورشکستگی با مقررات خاصی به وضع مالی شرکت رسیدگی می شود.

 

قانون بقدری ثبت شرکت در ماه اول را مهم و ضروری میداند که تاخیر در ادامه روند ثبت باعث انحلال شرکت وعدم  ثبت آن قرار داده است  .یعنی تنها با گذشت یک ماه و ثبت نشدن شرکت ، هر کدام از اعضا شرکت می توانند به مراجع غذایی مراجعه کنند و در خواست لغوفعالیت هایی  که باید بعد از یکماه در روند کار صورت می گرفته را نمایند. یعنی به عبارتی جلوگیری کنند از ادامه روند کار.

همچنین قانون تجارت تصریح کرده است: «ثبت کلیه ی شرکت های نام برده در قانون تجارت الزامی و تابع کلیه  مقررات قانون ثبت شرکت ها است. »

در این ماده قانونی ،دو ضمانت اجرا برای ثبت نکردن شرکت تعیین شده است :1-جریمه شدن مدیران شرکت ثبت نشده 2- منحل شدن شرکت به حکم دادگاه و در خواست دادستان .

بنابراین ،اگر دادستان درخواست منحل شدن شرکت را ندهد ، شرکت ثبت نشده ، همچنان باقی خواهد ماند و منحل نمی شود .

و همچنین ،اگر دادستان در خواست منحل شدن شرکتی را بدهد ، شرکت از تاریخ صدورحکم منحل شده می باشد نه از زمان ابتدای تاسیس شرکت .مطالب ذکر شده در مورد شرکت های خارجی در حال ثبت هم صادق است .

امید است که این مطلب توانسته باشد راهنمای خوانندگان محترم برای ثبت شرکت ها بوده و در رفع مشکلات آن ها موثر واقع شود. قطعا همکاران ما در ثبت نوبل همواره آماده پاسخوگویی سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند.

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 141 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:50

چند دلیل برای ثبت شرکت  (بخش دوم)

در ادامه مطلب بخش اول، چند دلیل دیگر برای اینکه چرا باید شرکت خود را ثبت کنید آورده ایم:

  • برای جدا کردن امور مالی شخصی و تجاری

اکثر افراد و مشتریان از اینکه پول را به حساب شخصی افراد واریز کنند واهمه دارند و نمی توانند اعتماد کنند. شما با ثبت شرکت خود امکان دریافت حساب بانکی شرکتی را خواهید داشت که باعث جلب اعتماد مشتریان خواهد شد و آنها راحتتر می توانند اعتماد کنند و پول را به حساب بانکی شرکتی شما واریز کنند .

همچنین داشتن حساب بانکی شرکتی باعث می شود حساب و کتاب شرکت از حساب زندگی شخصی شما جدا شود و از به هم ریختگی در معاملات شخصی و شرکت جلوگیری می کند.

همچنین در صورت ورشکستگی شرکت خیالتان راحت است که حساب شخصی شما درگیر تسویه حساب شرکت و جبران خسارت شرکت نخواهد شد.

 

  • برای شرکت در مناقصه ها

برای درخواست مناقصه های دولتی و تجاری باید یک نهاد تجاری قانونی داشته باشید و باید شرکت خود را ثبت کنید. همه مناقصه ها در بالای فرم خود شرط شرکت سهامی خاص را دارند. در اکثر مناقصه ها فقط شرکت های ثبت شده امکان مشارکت دارند و این کاملا واضح است زیرا توانایی های یک شرکت همیشه بالاتر از یک شخص تنهاست ، بنابراین این یک فرصت واقعی برای تجارت شماست و باعث ایجاد مقادیر زیادی سرمایه و سود برای شرکت شما می شود پس از ان غفلت نکنید و همین الان برای ثبت شرکت خود با همکاران و مشاوران ما در شرکت ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان شرکت خود را به ثبت رسانید.

  • امکان دریافت نمایندگی

اکثر شرکت های داخلی و خارجی بیشتر تمایل دارند که نمایندگی های خود را به شرکت ها و افرادی که دارای وجهه حقوقی هستند اعطا کنند.

 

  • تداوم تجارت

آیا نام شرکت هایی مانند Microsoft ، Facebook یا Google برای شما آشنا است؟ خوب چه چیزهایی در همه آنها مشترک است؟ این شرکت ها توسط افراد شروع به کار کرده اند ولی از آنجا که این افراد شرکتهای خود را ثبت کرده اند باعث شده که شرکتشان بدون آنها به کار خود ادامه دهد. اکنون شرکت جدا از اشخاص است. این قدرت ثبت شرکت و ثبت برند است. ثبت شرکت تداوم تجارت شما را بعد از شما تضمین می کند. مشتریان علاقه مند هستند بدانند که آیا شرکت شما آینده ای دارد یا خیر؟ و اینکه آیا شرکت در غیاب شما قادر به ادامه خدمت رسانی به آنها خواهد بود؟

 

پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای ثبت شرکت و ثبت برند خود اقدام کنید و با مشاوران ما در شرکت ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید. خوشبختانه امروزه با وجود شرکت هایی همچون شرکت ثبت نوبل و داشتن کادری مجرب ،ثبت شرکت و ثبت برند کار بسیار ساده ای است و شما به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن شرکت خود را ثبت کنید و از همه مزایای ذکر شده بهره مند شوید.

 

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:37

 

چند دلیل برای ثبت شرکت  (بخش اول)

اغلب مردم این سوال را می پرسند 'آیا واقعاً لازم است شرکت و تجارت خود را ثبت کنم؟'  . گرچه به نظر می رسد ثبت شرکت امری ضروری نیست ، اما سالها تحقیق ثابت کرده است که ثبت شرکت واقعاً مهم است و یکی از بهترین کارهایی است که شما می توانید برای پیشرفت تجارت و کسب و کار خود انجام دهید. در واقع ، موفقیت شما در تجارت ممکن است به اینکار بستگی داشته باشد. ادامه مطلب را بخوانید و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست مشاوره در این خصوص و ثبت شرکت با مشاوران ما در ثبت نوبل تماس بگیرید..

در این مطلب چند دلیل برای اینکه چرا باید شرکت خود را ثبت کنید آورده ایم:

  • حرفه ای تر بودن

معمولا برداشت های اول افراد از هر چیزی بسیار مهم است و این موضوع در تجارت حتی بیشتر صادق است. آیا این ترجیح شما نیست که یک گوشی هوشمند خریداری کنید که توسط یک شرکت معتبر تولید شده است؟ بله درست است این انتخاب بسیاری از افراد است و در واقع این قدرت ثبت شرکت است. ثبت شرکت شما را به عنوان یک حرفه ای در زمینه کاری خودتان معرفی و تثبیت می کند. شما به جهانیان ثابت می کنید که مشروع هستید و تازه کار نیستید. ثبت شرکت به مشتریان شما نشان می دهد که شما در کار خود جدی هستید و به سادگی میدان را برای رقبای خود خالی نمی کنید.

  • برای محافظت و ایمن سازی نام تجاری خود

ثبت شرکت و ثبت برند و نام دلخواه شما برای کسب و کارتان در واقع آن را از دسترس رقبایتان محافظت می کند. هنگام ثبت شرکت ، نامی که انتخاب می کنید فقط برای شما محفوظ است. ممکن است شما بلافاصله برنامه ای برای شروع فعالیت  خود نداشته باشید اما ثبت شرکت و ثبت برند مورد علاقه تان  این اطمینان را به شما می دهد که این نام فقط در دسترس شما است. پس از ثبت برند و ثبت شرکت ، می توانید با ثبت آن به عنوان نام تجاری یا علامت تجاری ، استفاده از آن را محدود کنید. ثبت شرکت و ثبت برند این اطمینان را می دهد که هیچ کس نمی تواند به طور قانونی از نام برند و شرکت شما استفاده کند. جهت انجام مراحل ثبت شرکت خود می توانید با مشاوران ما در ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید.

 

  • برای دسترسی به بودجه مالی بیشتر

یکی از مزیت هایی که هنگام ثبت شرکت از آن بهره مند خواهید شد افزایش دسترسی شما به منابع مالی است. وام های مختلف دولتی برای شرکت ها و مشاغل کوچک در دسترس است. علاوه بر این ، آژانس های مختلف توسعه اقتصادی ، بانک ها و سازمان های غیردولتی وام هایی با بهره کم به صاحبان شرکت های کوچک تا متوسط ​​که ممکن است واجد شرایط وام های تجاری سنتی نباشند ، می دهند.

 ادامه مطلب در بخش دوم همین عنوان قابل مطالعه است

 

ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع...
ما را در سایت ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثبت برند و ثبت شرکت های متنوع sherkat-sabt-21 بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:02